Regulamin Hotelu dla psów i kotów Mariot
Regulamin Hotelu Mariot dla zwierząt określa warunki korzystania z usług, w tym przyjęcia, pobytu i opuszczenia przez zwierzę Hotelu Mariot dla zwierząt w Zbrosławicach przy ul. Wolności 121 D. Dla wspólnego dobra przebywających tam ludzi i zwierząt właściciel (lub inna osoba przekazująca zwierzę pod opiekę) zobowiązany jest do akceptacji regulaminu, jeśli chce, by jego zwierzę korzystało z pobytu w hotelu .
Terminy zastosowane w regulaminie:
HM – Hotel Mariot dla zwierząt
właściciel – klient, właściciel zwierzęcia lub osoba pozostawiająca zwierzę w HM,
hotel - Hotel Mariot dla zwierząt
Regulamin hotelu Mariot :
- Hotel Mariot zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
- Przed pozostawieniem zwierzęcia w hotelu właściciel zobowiązany jest udzielić pracownikowi Hotelu Mariot wywiadu, dotyczącego każdego pozostawianego zwierzęcia.
- Właściciel zobowiązuje się udzielić obsłudze Hotelu Mariot prawdziwych informacji o zwierzęciu, które przekazuje pod opiekę HM.
- Opłata za pobyt i usługę pobierana jest z góry.
- HM ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia, które może zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu innych, a w szczególności odmówić przyjęcia osobników:
- agresywnych w stosunku do ludzi lub zwierząt,
- chorych (w tym zapchlonych) w sposób stwarzający groźbę zarażenia innych zwierząt,
- w kondycji niebezpiecznej dla własnego życia i zdrowia zwierzęcia,
- bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw endo i ekto pasożytom
- HM może odmówić przyjęcia zwierzęcia z powodu braku miejsca, a także bez podania przyczyn
- Właściciel zobowiązuje się okazać HM książeczkę zdrowia zwierzęcia lub inny rodzaj zaświadczenia o aktualności szczepień zwierzęcia.
- Jeśli zwierzę z pchłami zostanie przyjęte pod opiekę, właściciel zgadza się, by w pierwszej kolejności przeszło kąpiel lub inny zabieg odpchlający i pokryje koszty czynności związanych z odpchlaniem.
- Kadra HM zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, by każde zwierzę było zdrowe i bezpieczne, a akcesoria dostarczone przez właściciela pozostały w dobrym stanie. Jednak właściciel rozumie, że:
- zwierzęta mogą bawić się na tyle intensywnie, że w trakcie zabaw mogą ulec zranieniom i nie będzie wnosić pretensji związanych z tego typu urazami,
- zwierzę pozostawione poza domem może doznawać silnego stresu, w wyniku którego może niszczyć elementy wyposażenia Hotelu Mariot dla zwierząt i właściciel zobowiązuje się pokryć koszty zniszczeń, spowodowanych przez zwierzę,
- silny stres zwierzęcia związany z nową sytuacją może przyczynić się do choroby lub zejścia zwierzęcia,
- przedmioty, a w szczególności zabawki, przywiezione ze zwierzęciem mogą ulec zniszczeniu lub zagubieniu i nie będzie wnosić pretensji związanych z tego typu przypadkami.
- Właściciel przyjmuje także, że odpowiedzialność (również finansowa) za krzywdy wyrządzone przez jego zwierzę innym zwierzętom lub ludziom spoczywa na nim.
- Właściciel zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje potrzeba jego stosowania.
- Pobyt zwierzęcia w HM może zostać przedłużony:
- po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez właściciela
- jedynie za zgodą HM
- Za przedłużenie pobytu zwierzęcia HM pobiera standardowe opłaty, określone w cenniku
- Doba hotelowa w HM trwa 24 godziny. Pobyt, którego długość wykracza poza okrągłą liczbę dób hotelowych, a zwłaszcza poza godziny pracy recepcji HM, podlega indywidualnemu rozliczaniu.
- Opłatę za przedłużenie pobytu, po potwierdzeniu jej wysokości z HM, należy wnieść do 2 dni roboczych po upływie zakontraktowanego wcześniej końca terminu pobytu, jednak nie później niż przed opuszczeniem HM przez zwierzę.
- W przypadku, gdy właściciel osobiście lub poprzez wyznaczoną osobę nie odbierze zwierzęcia z HM w umówionym terminie i:
- będzie zalegał z opłatą za pobyt zwierzęcia i inne zamówione w HM usługi,
- nie skontaktuje się z HM w terminie 7 dni od upływu zakontraktowanego terminu końca pobytu w celu wyjaśnienia sytuacji,
- nie będzie przyjmował rozmów telefonicznych od pracowników HM pod numerem telefonu, który podał przy rezerwacji miejsca w hotelu
- lub poda fałszywe bądź nieaktualne dane, uniemożliwiające kontakt ze sobą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji,
to wystąpienie którejkolwiek z tych okoliczności równoznaczne jest z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje tego zdarzenia będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku, która definiuje porzucenie zwierzęcia jako znęcanie się nad nim (art. 6 ust. 1 i ust. 2 pkt. 11) i nakłada na właściciela karę w postaci pozbawienia lub ograniczenia wolności albo grzywny (art. 35 ust. 1), przy czym sąd może zasądzić przepadek zwierzęcia (art. 35 ust. 3) i dalsze losy zwierzęcia reguluje art. 38 przywoływanej ustawy.
- Właściciel może odebrać swoje zwierzę przed upływem ustalonego terminu zakończenia pobytu po uprzednim kontakcie z HM co najmniej 2 godziny wcześniej, jednak tylko w godzinach pracy HM tj. 8:00 – 12:00 oraz 14:00 – 18:00. Zapewni to sprawne odbycie formalności związanych z wymeldowaniem.
- W przypadku skrócenia terminu pobytu wniesiona opłata nie podlega zwrotowi
- HM będzie prowadzić akcje promocyjne, oferując zniżki na wybrane usługi. O ile w szczegółowym opisie akcji nie zostanie określone inaczej, można korzystać tylko z jednej promocji naraz.
- HM posiada wewnętrzne standardy utrzymywania jakości usług i jej pracownicy zobowiązują się do ich przestrzegania
- Właściciel zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć lub filmów z udziałem jego zwierzęcia w materiałach ilustrujących działania HM i w bazie klientów HM
- Właściciel wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883 wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności, związanych z usługami, które zamówił w HM
- W sprawach, których nie opisuje niniejszy regulamin, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.